Idee – sentiment – imagine

În clipa în care vrei să începi un proiect nou, îţi pui pe hârtie tot planul. Îţi construieşti un țel la care vrei să ajungi şi îţi fixezi un target pe termen scurt, unul pe termen lung şi stabileşti care sunt factorii de risc.

Dupa ce imaginea intregului proiect va fi conturată vei vrea să fie făcut cu “acte în regulă”, astfel factorii de risc vor fi mai scăzuţi. Asigurarea dreptului de proprietate intelectuală asupra proiectului, va garanta diminuarea factorilor de risc.

Ok, dar care proprietate? În cazul în care nu ştii ce imagine s-ar potrivi cel mai bine ideii tale sau care ar avea prize la public, eşti tot la locul potrivit.

BrandSafe te poate ajuta cu servicii de logo design, de crearea de imagine şi identitate; de a te asigura că eşti unic prin ceea ce faci şi prezinţi întregii comunităţi.

Bem o cafea, ne cunoaştem mai bine, transformăm ideea într-un sentiment apoi într-o imagine. Îi creăm un manual de identitate, foarte important, înregistrăm conceptul/numele/sigla şi apoi ne ocupăm de dezvoltarea acestuia.

În zadar ai o imagine fermecată, dacă a reuşit să-i farmece doar pe prietenii tăi. Trebuie să o facem cunoscută. După un plan bine structurat şi de la care nu ne abatem, imaginea ta va avea vizibilitate pentru publicul ţintă, plus toate motivele de a fi vânată.

Astfel, împreună vom educa publicul spre percepţia pe care ţi-o doreşti. Dezvoltăm brandul, serviciile sau produsele pe care le oferi, utilizând studii de piaţă şi strategii de comunicare astfel cu paşi siguri ne vom apropia de targetul pe care ţi l-ai propus. Apoi nu ne oprim aici: vom continua să oferim o continuă monitorizare a brandului tău pentru a vedea oricând noi oportunităţi de dezvoltare a acestuia.

BrandSafe: brandul tău e într-o creştere sigură cu noi.

Alte articole

Opozitia procedura in fata OSIM

Opoziția la înregistrarea unei mărci

Pentru a înregistra o marcă la OSIM, este necesară parcurgerea mai multor etape, pe care le-am prezentat cu detaliat într-un articol precedent (link ). După ce solicitantul depune cererea pentru înregistrarea unei mărci, aceasta devine publică, fiind acordată o dată de depozit și poate fi accesată de orice persoană interesată. Conform legislației în vigoare, orice

citeste articol
protectia brandului

3 modalităti concrete prin care vă puteti proteja Brand-ul

  Protecția proprietății intelectuale ar trebui să fie o preocupare majoră pentru fiecare afacere deoarece, pierderea unei proprietăți are ca rezultat întotdeauna o pierdere de profit. Cu privire la afacerile care-și desfașoara activitatea și în mediul online, nu doar pierderea bunurilor fizice ar trebui să reprezinte o problemă, ci și cel al protecției proprietății intelectuale.

citeste articol
Scroll to Top