De multe ori ajungem să ne punem întrebarea dacă protejarea drepturilor de autor prin înregistrarea produsului nostru, este o investiţie care merită a fi făcută sau nu.
Fără a sta mult pe gânduri, argumentele care trebuie avute in vedere, înclină favorabil balanţa către necesitatea unei decizii de acest gen:
Înregistrând produsul tău, asiguri existenţa unui drept de proprietate exclusiv asupra acestuia;
Prin înregistrarea produsului dorit, obţii siguranţa controlului asupra identităţii lui;
Dacă situaţia o va impune, vei putea dispune cu uşurinţă de produsul tău, putându-l exploata, cesiona sau vinde.
Protecţia brandului e similară cu protejarea identităţii unei persoane. O identitate clară creează sentimentul de siguranta in ochii consumatorilor. O identitate protejată prin înregistrarea drepturilor de proprietate intelectuală, denotă încredere în produsul promovat.
Investiţia în produsul propriu privind drepturile de proprietate intelectuală e cea mai bună soluţie, în acest fel poţi să-ti creezi un brand pe care să-l foloseşti de pe o poziţie de fortă, având în vedere că o marcă înregistrată, generează siguranţă şi încredere în serviciile oferite.