Investitia in protejarea drepturilor de autor. Necesitate sau moft?

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

De multe ori ajungem să ne punem întrebarea dacă protejarea drepturilor de autor prin înregistrarea produsului nostru, este o investiţie care merită a fi făcută sau nu.

Fără a sta mult pe gânduri, argumentele care trebuie avute in vedere, înclină favorabil balanţa către necesitatea unei decizii de acest gen:

Înregistrând produsul tău, asiguri existenţa unui drept de proprietate exclusiv asupra acestuia;

Prin înregistrarea produsului dorit, obţii siguranţa controlului asupra identităţii lui;

Dacă situaţia o va impune, vei putea dispune cu uşurinţă de produsul tău,  putându-l exploata, cesiona sau vinde.

Protecţia brandului e similară cu protejarea identităţii unei persoane. O identitate clară creează sentimentul de siguranta in ochii consumatorilor. O identitate protejată prin înregistrarea drepturilor de proprietate intelectuală, denotă încredere în produsul promovat.

Investiţia în produsul propriu privind drepturile de proprietate intelectuală e cea mai bună soluţie, în acest fel poţi să-ti creezi un brand pe care să-l foloseşti de pe o poziţie de fortă, având în vedere că o marcă înregistrată, generează siguranţă şi încredere în serviciile oferite.

Alte articole

protectia brandului

3 modalităti concrete prin care vă puteti proteja Brand-ul

  Protecția proprietății intelectuale ar trebui să fie o preocupare majoră pentru fiecare afacere deoarece, pierderea unei proprietăți are ca rezultat întotdeauna o pierdere de profit. Cu privire la afacerile care-și desfașoara activitatea și în mediul online, nu doar pierderea bunurilor fizice ar trebui să reprezinte o problemă, ci și cel al protecției proprietății intelectuale.

citeste articol
Scroll to Top